همه باهم برای آینده ای بهتر4

کنفرانس پایان سال 1402 دارو برگزار شد

دومین دوره کنفرانس پایان سال دارو با عنوان “همه باهم برای آینده بهتر”  پنجشنبه 3 اسفند ماه در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در این رویداد که هلدینگ تأمین سرمایه سلامت از حامیان اصلی آن بود، دو پنل با موضوع “ملاحظات حکمرانی” و “ملاحظات سرمایه‌گذاری” در صنعت دارو با حضور مدعوینی در حوزه‌های مرتبط برگزار شد.

تاکید بر ضرورت بهینه سازی ساختاری دارو و اهمیت بررسی سناریوهای مختلف حکمرانی و همچنین تاکید بر ضرورت استفاده از ابزارهای جدید مالی در تامین نقدینگی صنعت دارو از جمله محورهای مهم رویداد بود. در این کنفرانس فعالان دارویی و صاحب نظران، ضمن بررسی فراز و فرودهای سرمایه گذاری در صنعت دارو و سلامت در سال گذشته، چشم‌انداز سال آتی را نیز با تمرکز به مباحث حکمرانی مورد واکاوی قرار دادند.

در این کنفرانس دکتر محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران  به دلیل توسعه مباحث دارو و سلامت در نظام حکمرانی کشور، به عنوان چهره سال دارو معرفی شد. همچنین دکتر فاطمه اطیابی، دکتر نغمه نصر، دکتر ابراهیم هاشمی و دکتر علی انتصاری از دیگر چهره‌های مهم صنعت دارو بودند که در رویداد پایان سال دارو از آنها تقدیر به عمل آمد.